You are currently viewing הגיגי פליייאוף עד כה/טז"מ

הגיגי פליייאוף עד כה/טז"מ

  1. לוקה דונצ'יץ' – אנו עדים לשחקן עם פוטנציאל ראשמור ואולי אפילו GOAT למרות ש-6 טבעות זו משימה כנראה בלתי אפשרית. מה שהבחור הזה עושה בגיל 22 זה לא יאמן, אני לא זוכר בן 22 כ"כ טוב אי פעם. הילד הזה מנגב, מקרצף, מטאטא, עושה ווקס לקליפרס ערב אחרי ערב והם לא מוצאים תשובה לוויט בוי. טיי לו זה לא אחד שיודע תשובות אז גם לא צפוי שימצא כאלה. רחמים על לוקה שהוא צריך לשחק עם פורזינגיס, פיני סמית וריצ'רדסון שמורידים את הקבוצה כמה רמות מטה, אחרת כבר היה יכול להיות בקונטנדרית.
  2. הקליפרס בלי קאווי לא שווים הרבה – המזל שלהם שקרלייל נותן לקאווי לשחק חופשי והוא מספק את הסחורה כמו שהוא אוהב, אחרת מצבם היה קשה יותר. שנה שעברה קרלייל שילם מחיר יקר על זה, גם ברט בראון לפני שנתיים, נראה מה יקרה השנה. ג'ורג' מציג יכולת בינונית פלוס כאשר כל היתר מתחת לכל ביקורת. זובאץ פשוט נוראי ולא תורם כלום בהתקפה, בברלי ורונדו אלו שחקנים שזמנם עבר לרמות האלה. מוריס קצת התעורר במשחק האחרון לאחר החשיכה שהביא ב-2 המשחקים הראשונים ויותר מהכל הם נראים לא מאומנים ומסתמכים על המזל, רק לא לשכוח שהמזל נמצא אצל לאקי לוקה.
  3. אנתוני דיוויס – אני שומע פה לפעמים תלונות עליו, רך, ישן וכו' אבל ב-2 המשחקים הנחית 34 נק' עם 10.5 ריב' והחליף מומנטום לחלוטין בסדרה, אז שוב לכל המזלזלים בו לא לשכוח מי שובר השוויון בסדרה הזאת. כרגע גם אין מי שיפריע לו כי על הסיבוב הראשון לא מקבלים MVP.
  4. להלן המספרים: 28.8 דק', 6.7 נק' (38.1% מהשדה), 6.3 אס', 4 ריב' – אלו המספרים של כריס פול בסדרה מול הלייקרס… יבואו התמימים ויגידו פצוע… מי שפצוע לא משחק ולא יכול לשחק 29 דק'. מדובר בסוג "הפציעות" להעצמת מורשת קרב והאדרת השם. זה דומה ל"אצבעות השבורות" שקובי בריאנט היה משחק איתן, ה"שברים בגב" שסי ג'יי מקולום שיחק איתם, ה-"44 מעלות חום והשפעת" של מייקל ג'ורדן, ה"רגל אחת והצליעה" של וויליס ריד, קאמבק "כיסא הגלגלים" של פול פירס, ה"פציעות" המדווחות שיש ללברון בכל פלייאוף… קיצר הבנתם. סיפורי מורשת לדור הבא שבינה לבין המציאות אין שום קשר. כריס פול נחנק שוב בפלייאוף והפעם הוא נחנק ברמה היסטורית, 6 נק' בפלייאוף ל-MVP של הסאנס לפי התקשורת בליגה העונה. אישית, אני יכול לומר שלי זה היה צפוי כמו השמש ואף חזיתי זאת לפני הסדרה. 2 מ-20 מחוץ לקשת (10%) ב-29.7 דק', זה המספר של ג'יי קראודר בפלייאוף הזה… עם נתון כזה אי אפשר ללכת למכולת גם עם ההגנה על דיוויס ולברון. הסאנס יהיו חייבים שהוא ופול יצאו מההלם מהר מאד. בגלל 2 החבר'ה לעיל דווין בוקר נאלץ לסבול מהצקות מתמשכות ודאבל טים שמורידים אותו ל-28.6% מחוץ לקשת ו-41.9% מהשדה.
  5. ג'ה מוראנט – אחרי פתיחת עונה נהדרת, פציעה ארוכה וחזרה ממנה כנגר ששובר טבעות וקרשים, האיש חוזר לעצמו בגדול בפלייאוף ובפליי אין ומראה שהשמיים הם הגבול עם עוד קצת קליעה. הוא עם 36.5 נק' מול יוטה בסדרה ב-2 משחקי חוץ הראשונים, מנהל את המשחק ביד רמה. המאצ'אפ שלו מול מיצ'ל יהיה מרתק מאד.
  6. להלן המספרים: 14.7 נק' (24.1% מהשדה!! 30% מחוץ לקשת), 5 איב' – אלו המספרים של ג'וליוס רנדל מול ההוקס ב-3 המשחקים הראשונים. יש לזה סיבה. נייט מקמילן קיבל ממני גידופים במשחק 2 שנתן לניקס במתנה אבל מגיע לו גם גזר. הוא מתסכל את רנדל עם שחקן שכל הזמן לוחץ וכאשר הוא חופר לצבע מגיע דאבל טים. המגנים מציקים לו תמידית, גם כשמוריד כדור לרצפה. תיבס יצטרך למצוא פתרונות בהמשך הסדרה.
  7. ניקולה יוקיץ' – מוכיח עליונות מוחלטת. 36 נק' (57.7% מהשדה ו-50% מחוץ לקשת) עם 11.7 ריב' הוא ממטיר על הבלייזרז המסכנים שלא יודעים מה לעשות מולו (סטוטסי זה לא אחד שימצא פתרונות) ומוביל את דנבר כמעט לבד מול הגאנרים של פורטלנד.
  8. הבאקס שוחטים את ההיט – הערב כנראה תגמר הסדרה שרבים ציפו לקרבות מותחים בה אבל כרגע זה בלואו אאוט מוחץ לאיילים. הבאקס באו מוכנים, עם רצון לנקום, חזקים יותר עם פורבס והולידיי. מיאמי די מאכזבים עם ג'ימי שהיה חלש כל העונה ולא מצליח לעשות כלום מול יאניס, הירו ובאם שחלשים בסדרה. לפחות הסדרה הבאה של הבאקס מול הנטס תהיה הסדרה הכי טובה ומעניינת לטעמי בסיבוב השני.
  9. פילי-וושינגטון – סדרה שפשוט לא נראית כוחות אבל לפילי יש תמיד מעידות קטנות ולכן לא מופרך שהמכשפים ינצחו הלילה את ניצחונם האחרון לעונה זו, אבל 4-0 יהיה יותר הגיוני. בלי קליעה קשה לנצח את ההגנה של פילי, זו לא הגנה שאתה יכול לטייל שם בתוך הצבע. למכשפים אין יותר מידי קליעה וגם ביל שהוא סקורר רצחני לא קלעי 3 דגול.
  10. נטס-סלטיקס – אני לא אכביר במילים על הסדרה (כי לא ראיתי דקה ממנה) חוץ מכל הכבוד לטייטום על 50 הנק' וניצחון אחד יותר ממה שצפיתי להם. מחכה כבר לדם הרע בין הארדן ליאניס בסיבוב ה-2.
Subscribe
Notify of
63 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
Admin
29/05/2021 16:58:18

כיף של טור, שמעון. אל תשכח לשלוח דו"ח כללי על עצמך למולי!

אני ממש אוהב לקרוא את הטורים האךה שלך

מנחם לס
Admin
29/05/2021 17:00:55

לוקה זה משהו. הבעייה שלו היא שהוא נותן ה-כ-ל ב-3 רבעים, וברביעי הוא מת ממש מעייפות.

אשך טמיר המקורי
29/05/2021 17:18:11

רונדו היה אחד המצטיינים בניצחון הלילה, לדעתי.

דה שוט
דה שוט
29/05/2021 19:14:30

לגמרי. בשני הצדדים. הוא תוספת נהדרת.
אחלה טור שמעון, כן ירבו (ותפסיק להשמיץ את פול 🙂 הלייקרס זה הכי גרוע בשבילו. מול כל קבוצה אחרת הוא היה פורח)

גיא הירוק
Admin
29/05/2021 17:18:51

תמימים.
במילון שלך מדובר על מי שמתייחסים למציאות כפי שהיא?
.
אז ככה. פציעת כתף. אפשר להיות על הרגליים במשך 30 דקות גם כאשר הכתף כואבת. מה שאי אפשר לעשות, זה לסרוק מרחוק.
אתה יודע כמה ניסיונות קליעה יש לכרטיס פול מטווח ה-3 מאז שנפצע?
אני אחסוך לך את החיפוש. המספר הוא 0.
כאמור, פציעות כתף מקשות מאוד על הפעלת כוח כאשר מרימים את היד overhead.
כאמור, זה גרם לפול להפסיק לזרוק מרחוק,
זה גרם לו לזרוק קצת יותר מחצי מכמות בזריקות הרגילות שלו.
השורה התחתונה?
יש רגעים שאפשר לוותר על הנרטיב המיותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/05/2021 18:02:02

מסכים עם הכל, פצוע שב בצד אבל מה שפול עושה זה שהוא מחזיק את המקל משני צדדיו, היה פצוע אז שיחק רע אפ שיחק טוב זה למרות הפתיעה רק תחשבו מה היה קורה אם לא היה פצוע, סי גי מקולם שנה שעברה שבר את השיא עם השברים ברב

גיא הירוק
Admin
29/05/2021 18:08:36

כרגיל,
אתה לא נותן לעובדות לעמוד בדרכך.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/05/2021 18:17:31

גיא אם הוא פצוע שיישב בצד הרי אתה מסכים שהוא מזיק לקבוצה כפצוע, אני מסכים שיש לו כאבים וגם המאמן שלכם ציין את זה אבל מה שפול עושה זה להחזיק את המקל משני הצדדים.
.
דרך אגב חבל שאתה לא מתייחס להגנה של הלייקרס בירידה של הזריקות מ3 ומתייחס רק לפציעה, הלייקרס בהגנה מבריקה משאירים את קראודר הנגר לזרוק 3 ( לא יציב וכל שנה כמעט בונה אסם בפלייאוף), ויש הבדל עצום בין השנתיים האחרונות בעונה הרגילה לפלייאוף שלו.

גיא הירוק
Admin
29/05/2021 18:22:24

ההגנה של הלייקרס נהדרת, חד משמעית.
היא לא זו שהורידה את מספר ניסיונות הקליעה של פול מטווח ה-3 ל-0.
.
דרך אגב,
אם אין שיפור משמעותי במצבו,
לטעמי זה צריך להיות פיין שפותח.
.
זה לא משנה את העובדה שמנטרת שמעון והפציעות קשורה למציאות כמעט כמו מנטרת הנעליים של דבר שוט…

Maximus13
Maximus13
29/05/2021 22:03:44

מה אתה מספר מעשיות? פול פצוע על המגרש לא כמו קובי עם האגודל או מקולום הכאבי גב.
הוא מוגבל בתנועה שלו. אין לו פאר0קינג את יד ימין. כל העוקץ שלו מתבסס כקלעי מכדרור, משהו שהוא פיזית בקושי יכול להרשות לעצמו עכשיו. כל עליה לקליעה שלו מלווה בסוג של מוב והטעיות גוף. עם הכתף הפצועה הזאת (שפאקינג כבר אמורה לעבור לו מתישהו) הוא פשוט לא מסוגל להיות סקורר. בקושי מנהל משחק כי גם הכדרור והמסירה ביד ימין מוגבלים. פשוט חבל!
למה הוא משחק? כי הוא עדיין תורם בהגנה, בניהול המשחק והנוכחות שלו על המגרש וזה.
לא חכם בעיניי, זה יוצר בלבול גדול בקרב הקבוצה. ועדיף היה, לדעתי, לא לתת לו לשחק משחק 2 וגם 3 כדי שיחזור בריא ושלם לשאר הסדרה. אבל מי יודע, אולי הרופאים אמרו לו שזה יחזור לעצמו והשתתפות במשחק לא אמורה לעכב את ההחלמה, אז פול מנסה להישאר בכושר משחק.
פול בריא וזו לא אותה סדרה. נקודה! תזכרו איך פיניקס נראו ברבע וחצי הראשונים שלה במשחק 1 – פנטסטי!
גם אם עדיין היה 2-1 ללייקרס, זה בטוח לא היה מרגיש ככה.

מסכן פול. פשוט נאחס עבורו. מסכנים אוהדי הסאנס שסוף סוף קיבלו פלייאוף ורואים את הקבוצה שלהם בסוג של הרכב חסר. חבל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/05/2021 8:16:39
Reply to  Maximus13

שיעשב בחוץ, יש מדשאה שיציא ממנה את הקייצת….

ברבור שחור
ברבור שחור
29/05/2021 20:20:54

צודק לגמרי, רואים שפול לא מצליח לזרוק כמו שהוא רגיל, כל הזריקה מעוותת…
לא מבין מה הייתה הטענה בדיוק נגדו..

שחר אלוני
29/05/2021 17:42:14

טור אוב שמעון תודה
רק עם זיופי הפציעות לא הסכמתי.
אכן, דייויס סטאר כבר 5 שנים, מדי פעם יש לו משחק חלש, בשאר הוא דומיננטי לגמרי

itaip
itaip
29/05/2021 17:57:59

לוקה זה תופעה משוגעת. קשה להסביר במילים למה הוא כל כך טוב, אבל הוא נראה שהוא יכול לשים סל מתי שהוא רוצה (למעט מהעונשין). השאלה המעניינת – מי השחקנים שירצו לבוא לשחק איתו, לא במובן הכדורסלני כי זה כולם ירצו, אלא ברמה החברית. ללברון יש את החבר'ה שלו בליגה, שהוא דאג לשחק יחד איתם, אז האם יש ומי הם החבר'ה של לוקה?

אשך טמיר המקורי
29/05/2021 18:46:38
Reply to  itaip

הוא בחור נחמד ביותר, לא נראה לי שיהיה מישהו שיסרב.
אולי רק רכזים דומיננטיים.

חגי "התותח" ניסני
Editor
29/05/2021 19:21:14

רק עכשיו הגעתי ליומן שלך אשכוס. זה פשוט מעולה. מחכה לעוד אחד

צ'יקו
Admin
30/05/2021 10:29:42
Reply to  itaip

בעיקר האירופאים.
יש דיווחים שמארקנן רוצה להגיע לדאלאס.

Berch
29/05/2021 18:20:42

טור תענוג
יאללה כבר אליפות לפילי ונסיים כבר עם העונה המשוגעת הזו
🤣🤣

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/05/2021 18:44:33

נניח לגבי כל השאר, אבל לפי מה שאני יודע וויליס ריד שיחק חמש דקות, בקושי זז וירד מהמגרש. אם יש מקרה אחד אמיתי, אולי גם חלק מהאחרים? פציעה בכתף בטוח מקשה על פול. ההחלטה אם לשחק או לא אינה רק שלו, ובכלל, אם הוא לא היה משחק בטח היו מאשימים אותו בבריחה…
לוקה זה קסם, כל תוספת מיותרת.
תודה רבה על הטור

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/05/2021 12:49:33

חס וחלילה, הדבר היחיד שאני מנגב זה חומוס בחליל. ממה שאני לא יודע על כדורסל אפשר למלא את האינטרנט מחדש…

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2021 12:56:22

ריד בהחלט עלה פצוע הוא לא שיחק 5 דקות אלא קרוב ל30 הוא קלע 4 נקודות ראשונות והמטרה שלו היה לשמור על צ’מברליין ; אני זוכר את ווילט צ’מברליין מנגב במשחק השישי לזכרוני 40+ נקודות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/05/2021 14:05:19

אכן אתה צודק. מה שכן, הוא נעדר ממשחק לפני כן, מספר שש, כך שכנראה שהוא זייף את הפציעה שלו בצורה מושקעת 😁

חגי "התותח" ניסני
Editor
29/05/2021 18:58:46

הגיגי פלייאוף עד כה > ביקורת התבונה הטהורה.
במילה אחת: מזוקק.
(כרגיל אתה קונה מניות בשיא, מוכר בשניה שהן מתחילות לרדת. איך עדיין יש לך שערות?)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

כשאני הייתי בן 22 הייתי הרבה יותר טוב מלוקה! בעברית, למשל, וגם בתושב"ע…
.
לא יודע אם אין כלום מסביב לקוואי הקליפרס, כן יודע שראיתי איזה חצי משחק היום ואיכשהו הקליפרס הצליחו לשעמם אותי למוות. אם יש להם אופי, סגנון, או משהו דומה, אני ללא ספק מצליח לפספס את זה.
.
תודה רבה שמעון, סיכום קולע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/05/2021 8:17:25

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/05/2021 12:50:12

ענק

MacLeod 1
MacLeod 1
29/05/2021 20:42:25

שכחת את בניון:)

The Pro
The Pro
29/05/2021 20:54:20

סלט עם קצת נכון,שטויות והגזמות רגילות.

1.
לברון ג'יימס בגיל 22 לקח לבד את הקבוצה הגרועה בהיסטוריה לגמר הנבא תוך שהוא מפרק פרנצ'יז מצליח כמו דטרויט.
GOAT?הבעיה היחידה שלי עם דונצ'יץ' שהוא עדיין לא שמה ואפילו לא קרוב.
גם בעונה הקודמת וגם העונה הוא עדיין לא ניצח סדרה קובעת והדרך עוד ארוכה כדי לנצח את הקליפרס.
גם טאטום שהוא שחקן יותר מוכשר מדונצ'יץ' עדיין לא שמה למרות הופעות יחיד מעולות.

golan
golan
30/05/2021 10:29:09

חאלס כבר עם השטויות האלה.
היתה לו תחרות בדיוק כמו לכל המזרח ועובדה שהוא הגיע לגמר ואחרים לא.
לא משווה אותו ללוקה שהוא מעולה וכבודו רק עולה מסדרה לסדרה,
אבל אם היתה לי אפשרות לבחור אחד מהם בדראפט – כנראה שהייתי לוקח את לברון ומנגב אותך …

The Pro
The Pro
29/05/2021 20:56:18

2.
הקליפרס קבוצה מצויינת,
קוואי הוא זה שלא לקח אחריות עד המשחק האחרון והסיבה העיקרית ל-2 הפסדים ביתיים.
3.אין ספק שדיוויס סוף סוף הופיע בניצחון האחרון של הלייקרס. זה מה שמצופה מהשחקן השני הטוב בקבוצה.
4. כריס פול עם חצי כתף הוא רכז יותר טוב מנפל בפלייאוף כמו ראסל ווסטברוק שחסר לי בסיכום הזה.
אין לו תחליף בסאנס כי הוא הסיבה העיקרית שהם בכלל הגיעו לפלייאוף.

8,5,6,7,10- זה פחות מעניין. עם כל הכבוד לניקס ולהוקס. אלו קבוצות שצריכות הרבה יותר משחק אחד כדי להיות מועמדות בעתיד.

NFS
NFS
29/05/2021 20:57:24

אחלה טור שמעון! (חוץ מסעיף 4 על הפציעות שהוא סתם ילדותי ולא מבוסס על רבע עובדה).
.
שכחת משהו בסיכום עד כה – השיפוט המחורבן.
יצא לי לראות היום בשידור חוזר בלי לדעת את התוצאה את חצי גמר היורוליג, ברצלונה מול מילאנו (אחלה משחק, מומלץ!). באיזשהו שלב לא הבנתי מה קורה – שחקנים נאבקים על הריבאונד, דוחפים קצת בהגנה, נאבקים על כדורים, ואין שריקות! המשחק זורם. לא עוצרים כל חדירה סל, לא שורקים כל זריקה לשלשה אחרי חסימה. שחקן דחף קצת בהתקפה? שחקן בהגנה שם רגע איזו יד? משחקים.
ממש הייתי צריך להתרגל לזה.
כמה חבל שבנ.ב.א המשחק הפך לסימפוניית שריקות, שריקות נגד, שריקות להחזיר על שריקות, וסולו הליכה למוניטור לכמה דקות להשלמת הכיף הזה.

עידו גילרי
Admin
29/05/2021 21:10:33
Reply to  NFS

איזה נחמד זה לספר לנו סיפורים על סימפוניות.
בשני משחקי חצי הגמר אתמול שרקו לכל קבוצה 24 עבירות בממוצע והקבוצות הלכו לקו 23 פעם לקבוצה.
ב22 משחקי פלייאוף עד עתה ב nba נשרקו בממוצע 23 עבירות לקבוצה וכל אחת הלכה לקו 23 פעם במשחק.
איזה מזל שבאירופה נותנים לשחק ולא שורקים כל הזמן.
אהה את העובדה שבאירופה משחקים 8 דקות פחות כבר הזכרנו?

עידו גילרי
Admin
29/05/2021 21:18:20

ברור – כדורסל של גברים.

פיני
29/05/2021 21:25:31

עידו, אתה רואה יורוליג?
בלי קשר, עדיין אני יותר אוהב את השיפוט באירופה, ואת החוקים וצורת המשחק ביחס לעבירות.

עידו גילרי
Admin
29/05/2021 21:37:55
Reply to  פיני

איזה חוקים ואיזה צורת משחק?

עידו גילרי
Admin
29/05/2021 21:38:41

וכן אני רואה יורוליג

פיני
29/05/2021 21:58:22

צעדים. עבירות תוקף, עבירות מגן.
כן כואב לי על הייבוא מהאן.בי.איי. של העבירןת הטכניות והבלתי ספורטיביות.
אתה לא מזהה הבדל?
ידוע שהשחקנים מעבר לים, צריכים להסתגל לחוקים באירופה.
בגדול ההבדל בצורת המשחק, קשור גם למיעוט הזמן (שמונה דקות פחות, זה לא מעט), שמביא ליותר לחץ ויותר כושר. אבל גם פחות פלופים ומשחק יותר קשוח (ולא מכות סטייל האייטיז והניינטיז. אני לא חי בנוסלטגיה מטופשת). כמובן שלהיעדר הכישרון (היחסי כמובן) יש משמעות.
השאלה על היורוליג, אם אתה רואה, לא הייתה בשביל לקנטר

עידו גילרי
Admin
29/05/2021 22:01:22
Reply to  פיני

מה קשוח במשחק האירופי? בוא לא נבלבל מחסור בכישרון עם קשיחות.

פיני
29/05/2021 22:26:09
Reply to  פיני

יכול להיות שבגלל שהליגה יותר קצרה, אז היא כולה מתנהלת כפלייאוף. אולי.

NFS
NFS
29/05/2021 21:49:22

נו ו..?
זה כי לא זורקים בלי הכרה מהשלוש. ועדיין, המשחק זורם. פאולים תמיד יהיו, זה לא כדורעף.

עידו גילרי
Admin
29/05/2021 22:00:34
Reply to  NFS

אהה אנחנו ממשיכים לשחק את המשחק הזה?
39% מהזריקות בעונה האחרונה ביורוליג היו לשלוש.

NFS
NFS
29/05/2021 22:08:50

נו ו..?
מה הנקודה שלך? שהמשחק בנ.ב.א לא השתנה? שאין שריקות אוויר?
קח דוגמא מאתמול- רבע אחרון, קיירי אירווינג עם הכדור, סמארט שומר עליו.
קיירי נוגע בו טיפה וסמארט מעיף את עצמו בפלופ שרואים עד שנחאי.
השריקה? עבירת תוקף. וזה מאוס. לא ראיתי כאלו בחצאי הגמר ביורוליג.

עידו גילרי
Admin
29/05/2021 22:12:18
Reply to  NFS

שגם ביורליג יש שריקות אויר.

NFS
NFS
29/05/2021 22:12:43
Reply to  NFS
גיא הירוק
Admin
29/05/2021 21:47:21

פשוט אין לך מושג.
.
חבלה בכתף. כואב רצח, לא מסכן קריירה בשום צורה.
פול רוצה לנצח, אז הוא מנסה. זה שזה פשוט לא עובד, זה לא מוריד מהמאמץ.
.
שוב,
יש עובדות (כבר כתבתי אותם. אין לי כוח לחזור עליהן),
ויש את התאוריות של שמעון.
.
שוב,
בין ה-2 אין באמת קשר.

אשך טמיר המקורי
30/05/2021 8:36:43
Reply to  NFS

אחת האמירות הבסיסיות לגבי המשחק הזה תמיד הייתה "כדורסל זה משחק של מגע".
בא סילבר והחליט שמגע זה לא פוליטיקלי-קורקט, והמציא את "הכדורסל ללא מגע" שלו.
או בשמו השני כדורסל צורני.

Warrior
Warrior
29/05/2021 21:16:56

אם טייטום היה מקבל את השריקות של דייויס היה מסיים עם 60

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
29/05/2021 21:38:54
Reply to  Warrior

💫🔫

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/05/2021 8:20:03
Reply to  Warrior

יפ
אותו דבר אם היה מקבל את השריקות של אמביד….
אולי עוד שנה שנתיים שיגיע לדרגת רמטכל'ה?

דן רוזנבלום
29/05/2021 21:25:18

שראיתי את הרבע הראשון של לוקה קפצתי משמחה. הרבה זמן לא הרגשתי ככה ממשחק הכדורסל.
הבן אדם פשוט פנומן. רמה אחת מעל כולם.
נדמה לי שרק הגיל והבמה מחסירים מהריכוז שלו.
גם הוא לא חשב שהוא יהא בטופ 5 בכל העולם תוך שנה שנתיים בנ.ב.א…
הוא ידע שהוא שייך אבל נדמה לי שהא בעצמו מופתע עד כמה הוא טוב ולא יודע איך לאכול את זה…

קוואי מכונה חשוכת עיניים. למרות שלועגים לאופיו, יש מצב שיש לו את מוח הכדורסל הטוב ביותר.
הרבע הראשון הזה הוא מה שהרס להם את המשחק, כי אחרי האורגזמה צריך לחכות קצת להבא.

צריך לדעתי להגיד שהשחקנים חייבים למצוא דרך אחרת מלבד אגרסיביות ואלימות כדי לתמצת את הכשרונות שלהם.
נמאס לראות את הריבים האלה. הדחיפות. הגועל נפש שמסכן את הקריירה של כל שחקן על המגרש בכל רגע.
אפשר לשחק כדורסל ברמה הכי גבוה שיש גם מבלי לשחק מסריח.

דן רוזנבלום
29/05/2021 21:26:55

פאולים מיותרים ומסוכנים. נמאס. צריך לכבד את המשחק ומקום העבודה ולהוציא את האנרגיות האלה מהעשייה.

המשגיח
Admin
30/05/2021 3:11:05

אחלה טור שמעון

פה איתמר
פה איתמר
30/05/2021 6:35:11

אחלה טור שמעון

golan
golan
30/05/2021 10:42:43

שמעון , תודה על ההגיגים,
יש לך הבנה בכדורסל, רק תשחרר את הנראטיבים שבאת איתם מהבית …
כן, חד משמעית. שחקנים משחקים פצועים וזה פוגע באיכות המשחק שלהם. לא תמיד ישיבה באזרחי עדיפה לקבוצה, אז משחקים פצועים.
אין ספק בכלל שלברון אחד הגדולים מבחינת כדורסל – לפחות TOP 5 מאז ומעולם, גם כשהיה במזרח וגם במערב (עם אישיות קטנה, שחצנית ומעצבנת שגורמת לי אישית סלידה ממנו, תמיד מרגיש לי שהוא פועל מאינטרס עצמי שעוד לא גילינו)
הקליפרס פשוט מאומנים גרוע (שים שם מאמן טוב והם אלופים או לפחות בגמר)
הבאקס מחקו את מיאמי לגמריי ונראה שהם למדו מכשלונות העבר, נקווה לסדרה שלהם מול אמביד… זה יכול להיות ממש מעניין.
צודק לגביי נטס, ווש.